30 listopada 2014

Kod zniżkowy do Born Pretty Store


Jak część z Was zdążyła pewnie zauważyć, udało mi się zabecalować własny kod rabatowy od sklepu Born Pretty Store (wisi gdzieś tu w kolumnie po prawo). W tym momencie czekam na pierwsze produkty do testowania z BPS, w ramach współpracy. To będzie prawdziwy sprawdzian, bo mój wybór padł na płytki do stemplowania. Ja, totalne beztalencie i płytki, czujecie? :D

Od teraz wpisując podczas składania zamówienia na stronie www.bornprettystore.com kod SXLQ10 otrzymacie 10% zniżkę na wszystkie produkty ze sklepu.


A ja mam jeszcze pytanie do innych osób, mających za sobą współpracę z BPS- ile czekaliście na przesyłkę? Osobiście trochę się niepokoję czasem, jaki pochłania dostawa...

17 komentarzy:

  1. Do mnie średnio paczki od nich przychodzą po ok. 2 tygodniach, czasem trochę dłużej. Jedynie raz się zdarzyło, że szła chyba ponad miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wiadomość. Zaczynam martwić się coraz bardziej, czekam już w sumie ponad miesiąc...

      Usuń
    2. Sporadycznie się zdarza, że paczka idzie dłużej. Nieraz na blogach widziałam, że nawet po 2 miesiącach przyszła ;)

      Usuń
    3. Ok, przekładam panikę na dalszy plan :)

      Usuń
  2. Zainwestuj w stempelek wedle swojego gustu i będzie dobrze! Mnie ich własne płytki (te z nienormalnie małymi wzorami) oddbijają się bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stempelek mam :) ale z innego źródła więc mam lekkie obawy, czy nie pogryzie się z płytkami. Co do wielkości wzorów na wybranych przeze mnie płytkach nie mam pewności, ale na podglądzie w sklepie zajmowały całkiem sporą przestrzeń blaszki, więc wyglądały na dość pokaźne :)

      Usuń
    2. Ja mam kilka stempli, tylko jeden z BPS, żaden nie pogryzł blaszek (śladów zębów nie stwierdzono!), wszystkie dają radę odbić dobrze, więc będzie dobrze :)

      Usuń
    3. :D
      wszystkie znaki na niebie i ziemi świadczą, że mój stempelek (jak i zdrapka, której jednak nie mam zamiaru używać, bo jest metalowa) są produkcji konad i dużo pozytywnych opinii wisi na temat tego producenta, więc pozostaje mi czekać :)

      Usuń
  3. Ja za pierwszym razem na przesyłke czekałam 4 tygodnie a za drugim razem szła prawie dwa miesiące, ciekawe od czego to zależy. Mam jedną płytką od nich i odbija sie bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justyno, pocieszyłaś mnie :) Czekam już ponad miesiąc i powoli zaczynam się zastanawiać, czy nie wysłać maila z pytaniem do sklepu co i jak, ale z drugiej strony nawet jeśli coś się stało po drodze to już wsio stracone, nic nie zrobią.
      Mam nadzieję, że płytki dotrą i wybaczą mi mój brak umiejętności :)

      Usuń
    2. Pewnie leży w Wawie w urzędzie celnym, na pewno przyjdzie. Raz czekałam ponad 3 miesiące, jak już położyłam krzyżyk na przesyłce, to dotarła.

      Usuń
    3. Do mnie jak długo nie dochodziła druga paczka ze wspólpracy to pani ze sklepu sama się odezwała z zapytaniem czy juz dostałam.
      Sądzę,że nie będzie tak źle i na pewno poradzisz sobie ze stemplowaniem :)

      Usuń
    4. No proszę, czyli jednak przesyłki dochodzą :P Też już kiedyś mi coś wysłali,a dokładnie lakier holograficzny, ale bez informacji, więc przesyłka była dla mnie totalnym zaskoczeniem i koniec końców nie wiem ile czasu szła. Cóż, najwyżej pierwsze efekty i pracy ze stemplami i recenzję pojawią się w przyszłym roku :)

      Usuń
  4. ja na przesyłki czekam różnie, raz trzy tygodnie i jest a raz nawet 3 miesiące czekałam :D
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uf, dzięki za wiadomość, może jeszcze nie wszystko stracone!
      Dzięki :)

      Usuń
  5. gratuluje :) ja tez czekalam okolo miesiaca, ale w koncu wszystko dotarlo w najlepszym porzadku.
    Swietny blog, dolaczam do obserwatorow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, widocznie załapuję się do grona dłużej oczekujących ;)
      Dzięki :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...