17 lipca 2013

Zaschnięte plamy tłuszczu na barszczu z płynem do naczyń.

Jakiś czas temu Agni przedstawiła swoją propozycję kiwi w Owocowym Projekcie,bardzo inspirując mnie swoją pracą. Co prawda dla mnie jakikolwiek tematyczny konkurs zdobień jest zbyt dużym wyzwaniem jednak pomysł gradientu przeplatanego zwykłymi kropkami był dla mnie niezwykle atrakcyjny. Efekty mojej luźnej interpretacji widzicie na zdjęciach. W sumie wyszło mi coś przypominającego w fotografii punkty pozbawione ostrości (bokeh). Od dawna chodził za mną taki efekt ale brakło mi odwagi. Teraz wiem, że to duża frajda i na pewno w przyszłości to powtórzę. Jeśli śledzicie mnie na Facebooku, to na pewno widzieliście już zdjęcia. Na pytanie, którą wersję wolicie- w macie czy połysku spłynęło wiele odpowiedzi, przeważały te wskazujące na.. obie:). Bazą jest satynowy Inglot 710, kropki Essence Fruity (brzoskwiniowy) i cała reszta napylana aero, połysk sponsoruje Gel Look od Golden Rose a mat- dogorywający już Matt Top Coat Essence. Za pomysłowe skojarzenia w tytule jak zwykle dziękuję Tygrysowi :)

Some time ago Agni presented her proposal for kiwi in the Fruit Project, inspiring me very much with her work. Of course for me any theme decorating contest is too big a challenge, however, the idea of ​​the usual gradient interlaced with some dots was very attractive. The effects of my loose interpretation you can see on the pictures. All in all it turned out something like dots out of focus (bokeh). I lacked the courage but it was something I had on my mind for quite a while. Now I know this is a lot of fun and I will repeat it in the future. If you are following me on Facebook, then for sure you've seen the pictures. When I asked which version you prefer-gloss or matte-I got many answers, most of them saying you prefer both. :) The base is satin Inglot 710, the dots are Essence Fruity (peach) and the rest was aerographed, the gloss sponsored by Gel Look from Golden Rose and the matte by already moribund Matt Top Coat Essence.






52 komentarze:

  1. OMG! boskie !
    http://margarittasdiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem matowa wersja lepsza ;)
    a tytuł wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po paru dniach noszenia, gdy mat już złagodniał i troszkę się wybłyszczał stwierdzam, że satynowa wersja była najlepszym rozwiązaniem, ale nie wyglądała już tak apetycznie (Gel Look pod spodem zaczął nieestetycznie pękać)
      Dzięki:)

      Usuń
  3. zarąbiste, a jaki tytuł poetycki ;)

    mógłbyś troszkę nad kształtem popracować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdolne Tygrysy tak mają:D
      Z paznokciami- nie ma problemu, ciągle nad nimi pracuję, tylko jakieś wskazówki poproszę bo nie mam odpowiedniego stopnia wtajemniczenia by samemu ogarnąć:)

      Usuń
  4. Matowa wersja o wiele bardziej mi się podoba. Ale sam pomysł jest przegenialny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no tytuł przyćmił mani:D
    Rewelacyjnie wyglądają! super to wykombinowałeś:) z połyskiem bardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba muszę częściej korzystać z Tygrysich pomysłów na tytuły, moje są zbyt banalne:D
      W przyszłości będzie na pewno więcej wzorów malowanych z aero:)

      Usuń
  6. A ja wolę chyba z błyskiem ;)
    W ogóle to po przeczytaniu tytułu myślałam, że będzie jakaś porada na temat usuwania tłustych plam XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Na prawdę jestem pod wrażeniem! :) Genialne mani! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! Mega! Genialne i w ogóle! No ale efekt nie osiągalny bez odpowiedniego sprzętu... chyba metodą gąbkową tak by fajnie to nie wyszło co nie?
    Ogólnie mi to przypomina tekstury do PS:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dzięki!
      Nie wiem jak wygląda zrobienie czegoś takiego gąbką, jak pisałem- mam do tej metody dwie lewe ręce, nigdy nie podoba mi się gładkość przejść między kolorami i robię przy tym niesamowity syf- szkoda mi czasu:)
      Skojarzenie z teksturami- bardzo ciekawe, ja mam akurat pędzle dające podobny efekt:D

      Usuń
  9. Cieszę się, że mogłam Cię zainspirować :* Wyszło Ci niesamowicie i moje kiwi nawet Ci do pięt nie dotasta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malowaliśmy zupełnie rożnymi sposobami więc porównywanie efektów końcowych jest trochę nie fair:)
      Poza tym również się cieszę, że mogę znaleźć u Ciebie wiele inspiracji, to nie pierwsza ani na pewno nie ostatnia

      Usuń
  10. dla mnie z połyskiem lepsze:)
    jakośtak kojarzy mi się z zachodem słońca nad lazurowym morzem, gdzie promienie odbijają się od wody. ;) no barszcz to to nie jest,haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie cieszy mnie takie skojarzenie, jakoś brzmi bardziej apetycznie:)

      Usuń
  11. Matowe, matowe! Tylko i wyłącznie : ))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mat taki bardziej wyrafinowany, ale i z topem też pięknie - więc nie umiem wybrać jednej wersji :)
    I najlepszy tytuł postu ever :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie częściej powinienem się słuchać rad Tygrysa:P
      Chociaż w kwestie tytułowej mogę wówczas błysnąć:)

      Usuń
  13. każda wersja fajna ombre kolorki ma świetne

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt jest bardzo ciekawy i przypadł mi do gustu, jedyne do czego mogłabym sie przyczepić to fakt iż paznokcie wydają się ciężkie, czego ja osobiście nie lubię - takie moje widzimisie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, prawda, ta ciężkość to pewnie przez grubą warstwę zgęstniałego już matowego top coatu. Na to kolejne położyłem błyszczący gel look gr czyli znów coś gęstego.

      Usuń
  15. zazwyczaj wolę błysk, ale w tym przypadku zdecydowanie mat, dawaj tutka jak to zrobiłeś, bo też chcę mieć takie pazurki! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nagrywałem tego malowania ale mam nadzieję, że wcześniejszy filmik z użyciem dokładne tej samej metody wyjaśni powstawanie tego mani :P
      http://swatchmenblog.blogspot.com/2013/03/to-jak-w-koncu-z-tym-gradientem.html

      Usuń
  16. fantastyczne, obie wersje podobają mi baaardzo. kolorystyka super i ten efekt. no bajeczne są! ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Na pewno kiedyś wrócę do podobnego zdobienia, sama frajda :D

      Usuń
  17. niesamowite są! zarówno matowe jak i z topem GR:)

    Zapraszam do mnie, również na zdobienia paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tytuł po prostu...rozwalił system. :D lepiej bym tego nie opisała!!!
    zdobienie jest po prostu idealne, jak dla mnie matowa wersja jest lepsza :)
    super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę,ze tytuł robi większe wrażenie niż zdobienie:D
      Bardzo cieszę się, że się podoba, dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  19. I dalej uważam, że obie są swietne :) W zależności od nastroju raz ta lepsza raz ta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko top coat, zawsze można coś zmienić:)

      Usuń
  20. Ale super efekt, pewnie zwykłą gąbką lateksową nie uda mi się osiągnąć tak świetnego efektu.. ale może i tak spróbuję hmm;). Ja wolę wersję w macie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj nie wiem, ja mam dwie lewe ręce do malowania z gąbeczką nawet najprostszych gradientów, nie mogę stwierdzić, że jest to zupełnie nieosiągalne. Najlepiej spróbować:)

      Usuń
  21. Woooowww!!! Locking sharp! Nice!!
    Your interpretation is a ton times better than mine! (Remember mine?)

    Sooooo lovelly, congratulations!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thsnk you!
      Of course I remember your work, it was beautiful! but I'll do my interpretation of boekh in the future. What you see in the pictures is just a small sample before the real mani, I still have to work on it :)
      Thank you for visit and comment!

      Usuń
  22. Tytuł mnie rozbawił :). Jak zazwyczaj za matowymi wersjami nie jestem tak tym razem zdecydowanie wybieram matt. Pięknie Ci to wyszło i myślę, że powinieneś spróbować wziąć udział w jakimś projekcie, bo Twoje prace na pewno byłyby ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle dobrego, że chociaż tytułem można rozbawić, dobrze mieć pod ręką kogoś kreatywniejszego od siebie, przynajmniej nie jest nudno. Brakuje mi trochę pomysłów i talentu (aerografem wszystkiego się jednak zrobić nie da), ale może kiedyś znajdę jakiś projekt odpowiedni dla siebie, z którym spróbuje dać sobie radę.

      Usuń
  23. Pięknie te wygląda :) Tytuł bardzo interesujący - spodziewałam się czegoś innego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie też sposobu na wywabianie trudnych plam z odzieży :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  24. To wygląda naprawdę świetnie! Podziwiam :) Ja mam dwie lewe ręce do zdobień, dobrze, że inni mają więcej talentu i wyczucia to chociaż popatrzeć mogę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zdobieniowym antytalentem, nie robię takich mani wiele i zdecydowanie wolę cieszyć się pracami i pomysłowością innych, którzy robią to o wiele lepiej :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...